2012. december 17., hétfő

Monster Zero Ultra TESZT! Írta: Sacy energy drink collection


                                                                   Köszönöm a tesztet Sacy! ;)


A szokásos látogatásom során a pozsonyi ázsiai boltban ismét találtam pár újdonságot, erre a dobozra azonban egyáltalán nem számítottam. Sikerült elcsípnem az utolsó darabot belőle. Főleg amiatt vettem meg, mert újdonság és mert nevetségesen olcsó, 4,29 euro volt (a Drink4you.de-n 9,95). A dobozt megszemlélve azt a következtetést vontam le, hogy nagyon "tiszta" hatást kelt - nem tudok rá jobb kifejezést találni. A teteje fényes fehér, a nyitófül fekete, egy fémszínű Monster logóval van ellátva. Nagyon tetszik a dobozon a fény játéka, ahogy meg-megcsillan a fémszínű indás mintázat.
 Kicsit talán úgy hatnak az indák, mintha egy szecessziós stílusú épületben járnék, mindenhol ottvan a motívum. És ha a kezünkbe vesszük a dobozt, is kínál még "meglepetést". Érdekes a tapintása: a Zero Ultra és a Cuba Lima az első két olyan Monsteres doboz, amin alkalmaznak csúszásmentes felületet (az érdekes tapintáson kívül nem látom sok értelmét...) Ezt a bevonatot nem alkalmazzák az indás mintázaton, ez okozza azt az érdekes hatást, szinte ki lehet tapintani a mintát rajta :) 


 
A doboz felnyitásakor kellemes, lágy illat érezhető, gyümölcsösnek érződik.Már az illata alapján sejtettem, hogy (szerencsére) nem azt kapom, amit vártam, tehát nem Lo-carb vagy Absolutely zero ízű. Fél pillanattal később már kóstoltam is :D Nagyon finom! Pontosan nem tudom meghatározni az ízét, leginkább mangót érzek, de van benne egy kis málna is. Miközben a dobozból kortyolgattam, feltűnt, hogy nem a megszokott, aranysárgás színe van az italnak, ezért fogtam egy poharat, és kiöntöttem bele. Az ital színe fehéres, áttetsző, nagyjából olyan, mintha vízbe egy kis tejet öntenénk. Nagyon kellemeset csalódtam ebben a különleges italban, megért minden centet ez a különlegesség. Igazán mély benyomást tett rám, értékelésem szerint: 9/10.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése