2012. december 16., vasárnap

Weisse Dose 28 Acai


Advent harmadik vasárnapja van, továbbra is egy kis hangulatot szeretnék adni, ezzel a teszttel az olvasóknak. Ezt az energiaitalt Németországból kaptam egyik ismerősömtől, sajnos csak a sugarfree verziót ízlelhettem meg. Kibontáskor áfonya illat csapta meg az orromat, és szép piros folyadékot önthettem ki a poharamba. Első megkóstoláskor pedig nagyon fanyar ízt tapasztaltam, mintha kökénybe haraptam volna... Így cukormentes verzióba nem valami kellemes fogyasztani. Nagyon savanyú ízt eredményez az áfonya, mivel nem tartalmaz cukrot így eléggé furcsa a termék. Kíváncsi lennék a másik fajtára, hogy az milyen lehet...

Doboz kinézete: Akármilyen egyszerű, mégis maximálisan megvagyok elégedve vele. A kevesebb néha több. Egy madarat láthatunk lógónak, szép aranyszínű, és a külseje szürkés. Szép hófehér a doboza, és nem az a "rideg" alumíniumos dobozt foghat az ember a kezében, hanem valami különleges lakkal lehet bevonva.

Ritka az ilyen doboz, nagyon tetszik.

Koffein: 32mg/100ml
Taurint is tartalmaz.


(Bal oldalon egy spanyol doboz látható, a másik kettő Németországból való)

1 megjegyzés: