2012. július 24., kedd

Megérkezett a posta!



Tegnapi nap folyamán megérkezett a posta, méghozzá Szlovákiából, pontosabban: Sacy Energiaital gyűjtőtől eredeti nevén: Attila Sáreczky-től. Köszönöm szépen neki a bizalmat és a türelmet, mert akadt egy kis gond a postával, ezért én csak ma tudtam feladni. A probléma oka, hogy folyadékról volt szó, nem pedig üres alumíniumos dobozokról. Végül megoldottuk, hamarosan megfog érkezni a szomszédos országba. Úgy beszéltük meg, hogy 7db teljes italt, és 1db üres dobozkát küldünk egymásnak. Az üres doboz a Semtex sajnos megsérült, de szerintem javítható a probléma. Képen mindez látszik.


Még egyszer köszönöm a bizalmát Attilának remélem a jövőben, tudunk még cserélni!

Az én csomagolásom, és küldeményem: 



Remélem megérkeznek sérülésmentesen! 


2 megjegyzés:

  1. Tegnapelőtt leteszteltük a Monster Rehab-ot. Nekem nem igazán jött be, túl édesnek éreztem. :S

    VálaszTörlés
  2. Olcsóbb boltban megvenni az összetevőket a limonádéhoz :D

    VálaszTörlés