2012. augusztus 30., csütörtök

Burn Blue Refresh TESZT!





 Barátnőmtől kaptam az italt, Békéscsabán egy vegyesboltban vette nekem 225Ft-ért. Állítása szerint csak egy darab volt már a termékből, biztos hamar elkapkodták az italt.
Nemrég nővérem hozott nekem Romániából két fajta Burn Day-t, ha jól emlékszem az ára több volt mint 500Ft/doboz. Az energiaital színe brillantkék, ez fel van tüntetve a doboz "hátoldalán" is. Kortyolgatva az italt nem a szokásos Burn íze jutott az eszembe, hanem felelevenítettem a Burn Day Romániai ízvilágot. Összehasonlítás képpen a Burn Day-nek édesebb és valamennyivel sötétebb a színe mint a Blue Refreshernek. Számomra nagyon finom, erősen vegyesgyümölcs ízzel rendelkezik a termék. Eltér a megszokott tutti-frutti íztől és egy másik különleges ízkavalkádba merít bele. Gyengéden szénsavas, minimálisan savanykás egyszóval ínycsiklandozó ez a termék. Nem sűrűn találkozhatunk ilyen finomsággal szerencsésnek érezhetem magam, hogy én tesztelhettem szinte elsőnek. Persze külföldön a PET palackosat már jó páran kóstolhatták. Érdekességképpen én még csak Törökországban láttam ezt az alumíniumdobozt.

A doboz hihetetlenül szép, a kék lángnyelv nagyon dizájnos, persze a mellette levő "tenger fröccsenés is" megadja a módját. Tényleg igaz a termékre, hogy: "kék felfrissülés"

Az ital tartalmaz: feketeribizlit, sárgarépát, és guarana kivonatot is.

Koffein 32mg/100ml
Inozitol 10mg/100ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése