2012. szeptember 12., szerda

Burn Tropical TESZT!

 



Elérkezett az idő, hogy elfogyasszuk ezt a különleges energiaitalt, amit Ukrajnából hoztak nekem nemrégiben. Barátommal teszteltem az italt mivel Ő is szereti a különlegességeket. Az ital kibontásakor őszibarack és minimális ananász illat csapta meg az orromat. Amikor kiöntöttem észrevettük, hogy nem csak az illata, hanem az ital színe is megegyezik a rostos őszibaracklével. Kóstoláskor savanyú ízt fedeztem fel, mintha citromba haraptam volna szó szerint! Ezzel barátom is egyet ért maximálisan. Teljes mértékben eltér a Magyar Burn Juicedtől. Nem mondom, hogy nem fogyasztható a termék, de biztos másabb lenne a véleményem egy nagy kánikulában. Ami még zavaró tényező volt számomra, hogy annyira savanyú, hogy összehúzza a számat kóstoláskor. Felfedeztük még, hogy pár korty után szinte kaparta a torkunkat... Az ital nem a megszokott tutti-frutti ízesítésű, hanem citromos és enyhén barackos, és mintha grapefruitot és ananászt tartalmazna, jó pár korty után ezt fedeztük fel.

Képen látszódik, hogy igazam lett a rostos itallal kapcsolatban... (nem koszos a pohár, mielőtt félreértés lenne)

Doboz kinézete eltér a szokványos Burnöktől, de nem annyira tetszik mint a Burn Day-é. Pedig merész, és egyben figyelemfelkeltő a zöld és fekete árnyalat. Nem hétköznapi italról és persze dobozról van szó. Egyszeri kipróbálást megér mindenkinek, nekem még hátra van egy 250ml-es visszaemlékezés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése