2012. szeptember 27., csütörtök

Black Jaguar TESZT!


Barátnőmtől kaptam az italt, méghozzá a Match üzletláncban vette nekem kemény 99Ft-ért. PET palackosban már vettem és megvoltam elégedve az ízével, de most beújítottak az alumínium dobozok gyártásával, amit jól tettek. Első gondolatom az volt, ha 99Ft akkor milyen lehet a doboz tartalma?
Kibontottam, illatmintát vettem és már akkor tudtam, hogy tutti-frutti ízű energiaitalról van szó. Az ital színe is hasonlít a jól megszokott sárgára. Ízre majdnem hasonlít az Adrenalin energiaitalra. Szóval tutti-frutti aromával rendelkezik, és kellemesen édes. Nincs kellemetlen vagy rossz utóíze... Végül is 99Ft-ért olyan energiaitalt kaptunk ami olcsónak számít, és az íze is elfogadható...

Doboz kinézete viszonylag egyszerű, de mivel új termék így figyelemfelkeltő is lehet a "fekete jaguár" ami a dobozon szürkének néz ki...

Koffein: 32mg/100ml

Egy kép a PET palackosról... még kapható! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése