2012. szeptember 12., szerda

Flying Horse TESZT!



Ezt az energiaitalt Németországból kaptam, gondoltam ezt kóstolom meg legelsőnek. Kibontáskor már éreztem, hogy egy átlagos tutti-frutti ízű energiaitallal lesz dolgom.  Így is lett, de szinte kóstolás után minden egyes kortynál éreztem, hogy megint egy savanyú energiaitalról lesz szó. Minden kortynál pofákat vágtam az italhoz, mert ez is olyan savanyú mint az előző tesztemben szereplő ital. Szinte semmilyen édes ízt nem tudtam felfedezni a termékben, olyan mintha kispórolták volna a maradék édesítőszert az energiaitalból. Ennél is elkezdtem kaparni a torkom elég rendesen... Érdekességképpen az ital színe szép aranysárgás.

Doboz kinézete annyira nem fogott meg igaz, hogy mutatósnak mondható a repülő egyszarvú, de mégsem tetszik annyira. Egyszerű felirattal is van ellátva, semmi különöset nem tudok rajta felfedezni.

Koffein: 0,032%
Taurin:  0,4%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése