2012. szeptember 19., szerda

Relentless Devotion TESZT!






Szintén Németországból kaptam az italt, továbbra sem az Angol kiadásról van szó, mert ez is 485ml-es.  Ahogy "elcsavartam" azonnal lehetett érezni a finom málnás ízt. Megkóstoltam, és egyből eszembe jutott a gyermekkorom emléke, hogy sok szörpöt ittam. Az íze tényleg olyan mint egy málnaszörpnek! Finom, édes és semmilyen savanyú íz nem rontja el ezt a tökéletes "szörpöt". Minimálisan a fekete ribizlit mondanám amit még érzek benne, de erőteljesebben csak a málna érvényesül.

Érdekességképpen:  Relentless energiaital márkát a Coca Cola hozta létre 2006-ban, csak 500ml-es kiszerelésű dobozokat dobnak piacra.

A doboz továbbra is nagyon szép, amit az előző teszten is említettem. Itt is látszódik, hogy más íz, más design...


Koffein: 0,03%
Taurin: 0,4%


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése