2012. szeptember 28., péntek

Burn Citrus TESZT!


Újra egy Ukrán újdonságról olvashattok, méghozzá a Citrus verzióról! Kibontáskor narancs illat csapta meg az orromat, végre nem egy hétköznapi tutti-frutti ízű energiaitalt tesztelhettem...
Barátommal kóstoltam az italt, amikor megízleltem egyből az jutott eszembe, hogy ne olyan legyen mint az előző "Ukrán" termék. Picit másabb mert nem "rostos" és persze a színe is más, mert ennek "aranysárgás"  megkóstolva inkább mondható "alumínium" ízűnek és nagyon citromosnak. Olyan mintha, valaki direkt több citromot öntött volna az energiaitalba. Nagyon savanykás ízű, nehéz "észrevenni" a tutti-frutti aromát. Tropicalnál nem savanyúbb, de azért ez is túl lett "fűszerezve". Szinte csak a citrom dominál, minimálisan a narancs íz is érezhető. Nem is értem, miért éreztem narancs illatot a kibontás során, ha a citrom érvényesül jobban az italban. Kortyolgatást befejezve, még jó párat kellet nyelnem, hogy elmúljon a savanyú íz a számban. Kipróbálásnak elmegy, de így legalább megismerhettem egy különlegességet méghozzá Ukrajnából!

Doboz kinézete nem hétköznapi, hisz közel sem a megszokott stílusban láthatjuk a Burnt. Vad, merész és nagyon jól néz ki. Igazán jól mutat egymagában, vagy majd a többi dobozaim mellett..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése