2012. november 10., szombat

Moments TESZT! (Barátnőm által leírt)

 Elérkezett az az idő, hogy barátnőmet felkérjem egy tesztelésre, mert egyik energiaital gyűjtő barátomtól kaptam a terméket, és szigorúan csak nőknek lett kitalálva... (Köszi Hunor)

                                      Szóval át is adom a szót billentyűzetet barátnőmnek:
Amikor kibontottam az italt, szőlő illat csapta meg az orrom. Színe piros, nekem az íze is szőlős maradt, viszont a dobozon pedig áfonya szerepel... Első kóstolásra kicsit fanyar, de amikor már megittam a felét finom édes íze volt. Ha a boltban kapható lenne, átgondolnám a vásárlást, mert jobban szeretem a tutti-frutti aromájú energiaitalokat, de ettől függetlenül kellemes ízvilággal rendelkezik, egy különlegességnek mondható.

Doboz kinézete: tetszik, mert látszik, hogy kifejezetten női ital. Ami még számomra pozitívum, az az ital neve, jól hangzik. Tetszenek a rózsaszín - lila alapon lévő fehér pillangók, igaz kicsit kislányos de nekem így 20 éves fejjel is bejön...

Koffein: 24mg/100ml
Taurin: 0,03%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése