2012. november 5., hétfő

Ten Strike Dark TESZT!


Egy újdonságról és érdekességről olvashattok amit még Németországból kaptam nemrég. Nem is akármilyen energiaitalról van szó...érdemes megjegyezni, hogy 6% alkoholtartalma van! Kedves barátommal fogyasztottuk az italt,  ő többet ivott belőle, mert még az este rá várt... Szóval, amikor kibontottam érezhető volt, hogy alkohollal lesz "megfűszerezve", hirtelen vodkásak tippeltem. Első kortyra emlékeztetett a Hell vodkára, sajnos már nem kapható, viszonylag nagy dobás volt a Hell-től anno, kisebb nagyobb sikerrel.. Szóval, magát az italt, úgy tudnám megfogalmazni, hogy buliba, buli előtt ideális, egy szimpla hétköznapra nem valami ideális... Energiaital kevésbé érződik, inkább csak az alkohol, nem a vodkát lehet érezni benne hanem, a bort, pontosabban vörösbor aromával rendelkezik, szinte csak az dominál. Nem szoktam alkoholt energiaitallal keverni még discoban sem, mert veszélyes és egyben nagyon káros. Egyébként éppen eleget iszok belőle nap mint nap... Nem finom ez az alkoholos energiaital, csalódtam benne!

Doboz kinézete: Bár előnyös a megjelenése, jól mutat, tetszenek a feliratok is rajta. Csak nagy csalódás annak aki, doboz külseje után választja meg az italát...

Koffein: 30mg/100ml
Taurin: Nem tüntették fel...
Alkohol. 6%


(Kapcsolódó TESZT): Red Devil Power Alcoenergy TESZT!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése