2012. november 30., péntek

Rhino's TESZT!


Aranyos "kis" rinocérosz dizájnú energiaitalról lesz most szó. Már nagyon régóta várom, hogy megkóstolhassam, sajnos eddig csak üres dobozom volt belőle, de gyűjtő barátomnak köszönhetően beszereztem telin is a terméket (Szlovákiából), utána pedig hoztak nekem Németországból egy 500ml-est aminek nagyon örülök!

Az italt kibontva szinte csak úgy "robbant" a tutti-frutti illat. Poharamba szépen kiöntve egyből meg is kóstoltam. Viszonylag édeskés tutti-frutti egyvelegről van szó, csak egyvalami zavar... szinte a korty lenyelése után egyből visszaköszön a savanyú utóíz. Szinte nem lehet élvezni a selymes tutti-frutti aromát... Egyébként ezen kívül meglehet vele elégedni nem mondom, hogy nem vásárolnám meg a boltban...

Doboz kinézete: Nekem mindig is tetszett az olyan doboz amin valamilyen állat található. Zöld szín pedig alapból a kedvencem közé tartozik. Egyedül a rinocérosszal nem vagyok megelégedve, mert a grafikája kicsit furcsa...  Pedig ez lenne a fő "logó".

Koffein:31,5mg/100ml
Taurin: 0,38%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése