2012. október 20., szombat

Görög Red Bull vs Ukrán Red Bull Összehasonlító TESZT!


Az ukránok nem foglalkoznak a mérettel és az ital tartalmával, mert alkoholos energiaitalt is forgalmaznak ami nem egy sör alkohol szintjének felel meg, hanem 7% és van 8,5%-os is!  Bal oldalon láthatjuk a Görögországon megvett Red Bull-t (250ml) aminek az íze tutti-fruttis, kis rágógumi utóízzel rendelkezik, színe pedig sötét sárga. görög betűk nagyon jól mutatnak, legalább büszkélkedhetek egy ilyennel a gyűjteményemben.

Jobb oldalon meg láthatjuk az ukrán Red Bull-t ami (591ml)-es kiszerelésű. Nagyon régen láttam ekkora Red Bull-t, de kézben fogva hatalmas...! Az íze egyébként megegyezik a mint már fent említett tutti-frutti ízzel és felfedezhető benne a rágógumi aroma is. A ital színe is ugyan olyan sárga mint a görögé.

Egyébként azért hasonlítottam őket össze, mert az 591ml-es ukrán dobozon hagyományos nyitófület láttam, pedig a Red Bull-nál mindig "bikás-at" tapasztaltam. Arra gondoltam, hogy más ízt fogok érezni...

Az italt szerintem mindenki ismeri, mert szinte minden országban elérhető, és már sok mindenkinek "alap" energiaital. Egy baj van vele... drága...

Végül a kis Red Bull gyűjteményem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése