2012. október 31., szerda

Non Stop Energy-Cola TESZT!


 Halloween-es tesztet olvashattok, gondoltam ezzel a képpel nem rontok el semmit. Nem tudtam, hogy 31.-én vagy November első napján tegyem ki a tesztet... arra gondoltam, hogy lesz mind két napon 1-1 leírás.

 Mindig is szerettem a cola+energiaital keverékét örültem is, hogy betudtam szerezni egyet a Non Stop-ból is. Illata emlékeztet a régi Bomba Kóladió verzióra, sajnos már nem lehet kapni. Az íze kellemes, jobban érvényesül a kóla ízvilága mint az energiaitalé. Picit "vizesített" de annyira nem érezhető mint a Spar termékénél. Igaz, hogy ez sem képvisel egy olyan nagy márkát mint a Red Bull Cola verziója.

Doboz kinézete piros alapon tetszik így legalább mutatósabb valamilyen szinten. Továbbra is egy baj van vele, hogy minden leírás ukránul van...

Koffein: 170mg/500ml
Taurin: 1500mg/500ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése