2012. október 17., szerda

Mad-Croc TESZT!


Őrült krokodillal van dolgom, aminek az illata kellemes. Selymes tutti-frutti karakteres illatot lehet érezni kibontáskor, és jóízűt lehet belőle kortyolgatni. Kellemes szokásos, és jól berögzült ízzel rendelkezik. Inkább úgy mondanám, hogy egy átlagos tutti-frutti ízű energiaital a Mad-croc. Az ital színe szép aranysárgás.
Érdekességképpen, Én még csak Francia gyűjtő köreiben láttam a dobozt, nem is gondoltam volna, hogy Németországban kapható, vagy eljut  hozzám valaha...
Megnéztem a doboz hátoldalát, és észrevettem, hogy cseh szöveg is található rajta.

Doboz kinézete vad és egyben jól mutat. A doboz kinézetét egy Holland design cég készítette. Elsőnek azt hittem, hogy papírdobozos az itallal van dolgom, de pár "karcolás" után rájöttem, hogy tévedtem. Azért feltételeztem erről is mert Burn papírdobozos kiadás is olyan szép fényes mint a Mad-Croc.

Koffein: 32mg/100ml
Taurin: 400mg/100ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése