2012. október 10., szerda

Leszarom TESZT!


Amióta gyűjtöm az energiaitalokat/energiaitalos dobozokat, ilyen furcsa, és "vicces" márkával még nem találkoztam mint ez: LESZAROM. Régebben láttam a boltok polcain, a Leszaromos szőlőcukor tablettát, de nem gondoltam volna, hogy eljut hozzám, egy energiaital is. Hisz, Békés megyéből nehezen lehet hozzájutni a különleges italokhoz. Pénteken kaptam Pestről egyik barátomtól!  Találó a neve igaz, és szinte "egyből" megmondja a véleményét. Én is meg mondom a véleményem az itallal kapcsolatban, mert kilehet vele békülni. Az ital színe szép lila, az íze meg enyhén tutti-fruttis finom "édeskés" de fel lehet fedezni valamilyen szinten a fekete ribizlit is.

Palack kinézete fekete alapon, sárga betűkkel nagyon szókimondó, főleg a "márka" ami dominál. Szerintem hétköznapi ember is megveszi a palackot, már csak a LESZAROM felirat miatt, hogy megmutassa a munkahelyén, iskolában vagy más helyen...

Koffein: 32mg/100ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése