2012. október 3., szerda

Rienergy Cola TESZT!

Elérkezett az első olyan teszt ahol egy cola itallal ismerkedhettek meg, egy energiaital gyártó cég által létrehozott termékről lesz leírás. Tatabányán, egy gyűjtőtől vettem az italt, méghozzá szüleim segítségével. (ők hozták el nekem) A Rienergy nevű energiaitalt már tapasztaltam régebben, mármint az ízét, és hamarosan  tesztet is olvashatjátok róla! Kíváncsi voltam a cola ízvilágáról, mert még csak képen láttam a dobozkát. Kibontáskor a jól megszokott cola ízt véltem felfedezni. Ital színe szép feketés, azt hittem, hogy nagyon fel lesz vizezve de kellemesen csalódtam, mert egy olyan colát ihatok ami finom, és persze hasonlít is az "eredeti testvérére". Gondolok én a Coca-Colára és a Pepsire. Ténylegesen olyan eredeti KÓLA ízvilággal rendelkezik, szóval meg vagyok vele elégedve, nem csalódtam!

Doboz kinézete gyengéden piros, de hasonlít a 100Ft-os Coop colához ami picit elronthatja a véleményünket. De számomra különlegesség, hisz a két energiaitalos dobozom kék, most lesz mellettük, egy szép piros doboz is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése