2012. október 9., kedd

Nature Energy Red Berry Acai TESZT!


Sajnos az utolsó adag Nature "edrinket" iszom, nagyon megkedveltem, főleg a Blue berry ízesítésűt. Azért ne felejtsük el a mostani "tesztalanyomat" se, mert itt legalább piros doboz mellett, piros italt kaphattunk ami nagyon jól mutat egymás mellett. Illata elárulta, hogy szőlőlevelet fog tartalmazni, mert érezhető erőteljesen a zamata... Kóstoláskor inkább a vörös áfonya savanykás és egyben "fanyar" ízvilága, de a háttérben felmerül még a vörös szőlő elegáns karaktere. Felmerül a kérdés, hogy az acai bogyó milyen szerepet tölt be az italban...

Keresőben rátaláltam egy-két érdekességre:

"Az Acai vagy Açaí az amazonasi őserdőkben előforduló pálmafajta. Bogyó terméséről híres, mely bolygónk tökéletes gyümölcsének is nevezhető, mivel nagyon gazdag tápanyagokban, mint az aminosavak, létfontosságú zsírsavak, vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek. A gyümölcsök közül növényi tápanyag összetételében a legjobb antioxidáns."

Szóval elég komoly italról van most szó. Továbbra is nagy kár, hogy nem forgalmazzák Magyarországon. Én megelégednék a kék áfonyás és a vörös áfonyás verzióval is, nekem ez a két fajta ízlett a legjobban.

Doboz kinézete piros alapon fehér írással jól mutat, ha választanom kéne akkor Én inkább a kéket érvényesíteném előnyben mert az olyan "természetes". Egyébként, ennél az ízesítésnél még az tetszett, hogy piros doboz mellett, piros italt kaptam. Ellentétben a kék áfonya: kék a doboza és  piros italt öntöttem a pohárba...

Koffein. 32mg/100ml







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése